REGULAMIN SZKOLENIA ONLINE

 

Niniejszy Regulamin określa zasady związane ze świadczeniem usług w zakresie sprzedaży usług cyfrowych, która stanowi autorski program szkoleniowy przygotowany przez Elite Med Kamil Pielaszkiewicz Indywidualna Praktyka Lekarska, 20-094 Lublin, Ul. Lubartowska 68A/66, NIP: 715183036

§1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady udziału w szkoleniu online z zakresu leczenia powikłań po zabiegach medycyny estetycznej (zwanym dalej: "Szkolenie"), organizowanym przez „EliteMed” Kamil Pielaszkiewicz Indywidualna Praktyka Lekarska, z siedzibą w Lublinie, przy ul. Lubartowskiej 68a/66, NIP 715-183-03-64.
  2. Przedmiotowe szkolenie przeznaczone jest wyłącznie dla osób wykonujących zawód medyczny, uprawnionych do przeprowadzania zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (zwanych dalej „Uczestnikami”)
  3. Udział w szkoleniu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  4. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do odmowy udziału w szkoleniu dowolnej osobie, bez podania przyczyny. W takiej sytuacji zwrot uiszczonych kosztów nastąpi w ciągu 7 dni roboczych, na wskazany rachunek bankowy.  
  5. Uczestnik otrzymuje dostęp do już istniejących nagrań maksymalnie w ciągu 3 dni od zaksięgowania opłaty za szkolenie. W przypadku zakupienia dostęp do webinarium „na żywo”, uczestnik otrzymuje najpóźniej w dniu webinarium link do spotkania wraz z kodem dostępu. Jeżeli uczestnik dodatkowo wykupił dostęp od webinarium, którego nagranie „na żywo” ma się dopiero odbyć, uczestnik otrzyma dostęp do materiałów nie później niż 7 dni od daty odbycia się przedmiotowego webinarium.  

§2

Warunki uczestnictwa

  1. Warunkiem uczestnictwa w przedmiotowym szkoleniu jest:
  1. rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy;
  2. uiszczenie opłaty za szkolenie;
  1. Rejestracja uczestnika oraz uiszczenie opłaty za szkolenie jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o posiadaniu kwalifikacji medycznych uprawniających do wykonywania zabiegów z zakresu medycyny estetycznej.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji kwalifikacji uczestników.

§3

Oświadczenia Uczestnika i odpowiedzialność prawna

  1. Rejestrując się na szkolenie, uczestnik oświadcza, że:
  1. jest osobą medyczną posiadającą kwalifikacje do wykonywania zabiegów z zakresu medycyny estetycznej;
  2. ma świadomość odpowiedzialności prawnej za poświadczenie nieprawdy;
  1. Numer prawa wykonywania zawodu medycznego podany przy rejestracji jest numerem prawa wykonywania zawodu należącym do uczestnika 
  2. Organizator szkolenia informuje, że treści udostępnione w ramach przedmiotowego szkolenia są chronione prawem autorskim i zabrania ich nagrywania, kopiowania oraz rozpowszechniania bez jego wyraźnej zgody. Udział w szkoleniu jest jednoznaczny z oświadczeniem uczestnika, że zobowiązuje się do korzystania z materiałów szkoleniowych wyłącznie na własny użytek. Wszelkiego rodzaju naruszenia w tym zakresie, powodować będą konsekwencje prawne, w szczególności przewidziane przepisem art. 116 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

§4

Przebieg szkolenia

  1. Szkolenie odbywa się online, na wskazanej przez organizatora platformie.
  2. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat uczestnictwa.

§5

Odstąpienie od umowy

 

1. Uczestnik ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny.

2. Do zachowania terminu do odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres email: kontakt@drpielaszkiewicz.pl

3. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie oświadczenia. Oświadczenie może być złożone w dowolnej formie np. poprzez pisemne oświadczenie wysłane na adres Organizatora lub też elektronicznie za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronach Serwisu.

4. Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Uczestnikowi wszystkie dokonane przez niego płatności z wyłączeniem kosztów przesyłki zwrotu.

5. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Uczestnik. Jeśli przyjęty sposób zapłaty będzie utrudniony lub niemożliwy, Organizator skontaktuje się z Uczestnikiem w celu uzgodnienia innego sposobu zwrotu, co nie będzie wiązać się dla Uczestnika z żadnymi kosztami.

6. Uczestnik może wyrazić zgodę na wykonanie umowy sprzedaży przed upływem 14 dni od zawarcia umowy oświadczając, że został poinformowany o utracie prawa odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą konsumencką.

7. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Uczestnika będącego Konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje Uczestnikowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§6

Reklamacje

 

1. Reklamacje mogą być zgłaszane za pośrednictwem dedykowanego adresu email: kontakt@drpielaszkiewicz.pl

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:

a) oznaczenie Uczestnika zgłaszającego reklamacje (email, dane umożliwiające jego identyfikację w Serwisie),

b) wskazanie okoliczności będących podstawą do reklamacji,

c) wskazanie oczekiwanego sposobu załatwienia sprawy.

3. Organizator rozpatruje reklamację w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli zgłoszenie nie zawiera danych wskazanych w ust. 2 powyżej lub dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są dodatkowe dane Organizator zwróci się do Uczestnika nie później niż w przeciągu 5 (pięciu) dni od dnia zgłoszenia, o jego uzupełnienie.

4. Organizator udziela odpowiedzi, co do sposobu załatwienia reklamacji na adres poczty email Uczestnika lub inny adres elektroniczny podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

§7

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

 

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Uczestnika będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

• http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

• http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

• http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Uczestnik będący konsumentem uprawniony jest do:

a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.

b)  zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;

c) uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Uczestnikiem, a Organizatorem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§7

Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  3. Spory wynikłe na gruncie przedmiotowego szkolenia, rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby organizatora.